3 vánoční dárky, k jejichž realizaci stačí pár minut a dobrý nápad

Pokud nežijete na pustém ostrově, pravděpodobně jste si všimli, že Vánoce jsou za rohem. Máte-li ve vaší společnosti na starost nákup vánočních dárků pro zaměstnance či obchodní partnery a právě si lámete hlavu nad tím, čím je obdarovat, čtěte dál. Podělíme se s vámi o 3 tipy na vkusné dárky, jejichž výroba vám nezabere tolik času. 

Nehledě na to, v jakém byznysu se pohybujete, stává se dobrým zvykem obdarovat své obchodní partnery a zaměstnance drobným dárkem. Bohužel ne každý má prostor připravovat vánoční dárky od poloviny června, a tak se snadno dostanete do situace, kdy na poslední chvíli lamentujete nad tím, co pořídit. 

Vánoční dárky pro obchodní partnery a zaměstnance, které připravíte v ZPS X během několika minut: 

  • Kalendář 
  • Fotoknihu
  • Fotoobraz 

Pokud ZPS X nemáte, stáhněte si ho na 7 dní zdarma a vyzkoušejte, jak jednoduše s ním můžete zacházet. Nezapomeňte také, že přímo v programu odešlete připravený materiál do tiskárny a vyberete možnosti doručení. 

Má to být hezké a vkusné, pokud možno smysluplné a s pojítkem k vašemu byznysu. Také to nemá být příliš drahé a především to musí ve smluvený čas dorazit na smluvené místo. Takže… co teď? Kde se berou takové dárky? Zkuste následující předměty s vlastními fotografiemi či grafikou, které dokážete připravit přímo v Zoner Photo Studiu X a my je za vás doručíme až na místo určení: 

Kalendář s vlastními fotografiemi 

Máte fotografie z firemních akcí nebo posezení? Jsou to momenty, na které ve firmě rádi vzpomínáte? Vyberte ty nejlepší a během několika minut z nich připravte kalendář na celý následující rok. Program umožňuje vybrat z několika šablon, do kterých fotografie jedním kliknutím vložíte, několika dalšími upravíte a rovnou odešlete do tisku podobně jako v návodu Jak vyrobit kalendář

Pokud vás na pivečka s kolegy nebo celofiremní bowling neužije, vyberte jiné fotografie. Například takové, jaké souvisí s vaším podnikáním. Ať už půjdete jakýmkoliv směrem, nezapomeňte vybírat fotografie v podobné kvalitě (ty z mobilu raději vynechte) a na své dílko pohlížejte jako na celek. Snažte se, ať spolu jeho jednotlivé části ladí. 

kalendář
Posbírali jste během roku podařené snímky třeba z firemních akcí? Udělejte z nich kalendář a darujte ho svým kolegům.

Padl vám kalendář do oka a chcete jím obdarovat i obchodní partnery? Pořádně se zamyslete nad jeho formátem. Uvědomte si, kolik různých dárkových kalendářů se na vašem vlastním stole před Vánoci potká, ne tak na stolech ostatních. Sáhněte raději po menším kalendáři a pokuste se dodat mu něco na víc. 

Můžete-li spolupracovat s grafikem, zkuste připravit vizuál na míru a zaznačte data, která se obchodním partnerům hodí znát. Podnikáte-li v daňovém poradenství, napište, do kdy se odevzdává daňové přiznání a kdy nejlépe vás má klient kontaktovat ohledně jeho zpracování. Pracujete-li ve stavebnictví, vzpomeňte si na jiné důležité datum, na které většina s oblibou zapomíná. Určitě na něco přijdete. 

Fotokniha 

Oslavila vaše společnost v letošním roce významné jubileum? Zkuste pro své zaměstnance připravit fotoknihu, která zmapuje vývoj firmy v posledních letech. Princip přípravy je podobný. Na jednom místě na svém disku shromážděte fotografie, které chcete použít, vložte je do ZPS X, jednoduše popište a odešlete do tisku. 

Začít můžete například černobílými fotografiemi z dob, kdy polovina vašich současných zaměstnancům ještě nebyla na světě. Skončit můžete snímkem z posledního firemního večírku. Pokud máte při ruce grafika, pokuste se fotografiím vdechnout společný ráz například doplňujícími piktogramy nebo vektorovou grafikou třeba s několika slovy o původu fotografie. 

fotokniha
Pokud vaše firma letos oslavila významné výročí, zajímavým vánočním dárkem pro kolegy i obchodní partnery může být fotokniha, která mapuje její historii. Se ZPS X ji připravíte raz dva.

Uvažujete-li o fotoknize jako dárku pro obchodní partnery, vězte, že se hodí spíš pro ty, kteří pomalu ale jistě překročili stín běžné profesionální komunikace a stali se vašimi přáteli. Pokud spolu komunikujete dlouho, můžete fotografiemi popsat vývoj vaší spolupráce a společně dosažené úspěchy. Povede-li se taková fotokniha, můžete ji zakončit například výhledem do budoucna či originálním návrhem další spolupráce. 

Fotoobraz 

Přemýšlíte, jestli existuje dárek, kterým můžete sloužit všem ve vaší kanceláři, a to dnes a denně? Ano, tohle může být on. Pořiďte svým zaměstnancům obraz do kanceláře a obohaťte ho třeba informacemi, o kterých víte, že je potřebují mít dennodenně na očích.

Sepište a graficky vylaďte seznam důležitých čísel, prodejen nebo třeba showroomů. Oceňujete-li nejlepší pracovníky, vytvořte fotoobrazy, na kterých uvidí své jméno. 

fotoobraz
Chcete kolegům připomenout, co vás spojuje? Darujte jim fotoobraz a hodnoty, které společně sdílíte, mohou mít stále na očích.

Dobrým pomocníkem se velkoformátové obrazy mohou stát i ve chvíli, kdy s jejich pomocí tlumočíte základní hodnoty vaší společnosti. Představte si, že vcházíte do chodby a po obou stranách vidíte fotografie, z nichž každá reprezentuje jednu vlastnost, které si u svých zaměstnanců vážíte. Ať už je to vzájemná pomoc, profesionalita ve vztahu ke klientům nebo ojedinělý smysl pro humor, je dobré je připomínat návštěvníkům, obchodním partnerům i zaměstnancům samotným. 

Ať už se rozhodnete jakkoliv, přejeme krásné Vánoce vám i vašim obchodním partnerům a zaměstnancům. 

Zůstaňte v obraze, každý týden posíláme novinky ze světa fotografie

Přihlašte se k odběru toho nejlepšího z Milujemefotografii.cz

Email má špatný formát.

Potvrzením odběru dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů pro zasílání novinek. Více se dozvíte v zásadách ochrany osobních údajů.

AutorTereza Ticháčková

Od roku 2009 píšu a fotím pro online magazíny a webziny. V roce 2015 jsem oficiálně přesedlala na marketing a od té doby se pohybuji výhradně v tomhle odvětví. Dělám všechno od psaní článků přes grafické návrhy nebo správu sociálních sítí až po návrhy komplexních strategií a poradenství. Zkušenosti jsem sbírala v mladých start-upech i velkých, letitých firmách. V roce 2017 jsem - prozatím naposled - zakotvila v PR a marketingové agentuře.

Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *