Měsíční archiv: Listopad 2016

Jak vytvořit vlastní fotoknihu

Jak vytvořit vlastní fotoknihu

Představte si, že vzpomínky zachycené svým fotoaparátem můžete držet v ruce. Všechny pěkně dohromady, v jedné knize. Vytiskněte fotky z dovolené nebo ze svatby, ať už pro sebe nebo pro své blízké, a vytvořte si profesionálně vypadající fotoknihu.

3 způsoby, jak potěšit blízké vlastními fotkami

3 způsoby, jak potěšit blízké vlastními fotkami

Jako fotografové máte výhodu v tom, že můžete svým blízkým darovat to, co je opravdu potěší. Protože kdo by neocenil vytištěné vzpomínky nebo něco krásného, co jste (téměř) sami vytvořili? Zvěčněte své fotografie a darujte právě je. Máte hned několik možností.

Jak správně používat stativ

Jak správně používat stativ

Stativ je jedna z nejběžnějších pomůcek fotografa. Zdálo by se, že pro použití na něj stačí jen umístit fotoaparát a dostaneme líbivé snímky. Jenže dílo se nezdaří vždy a někdy získáme zbytečně rozmazané obrázky. Možná se budete divit, co všechno může zhatit vaše snažení.

Možnosti domácího skenování negativů

Možnosti domácího skenování negativů

Focení na film se v posledních letech těší stoupající popularitě. Pokud si snímky začínáte sami vyvolávat, nedlouho na to budete nejspíš také řešit, jak negativy převést do digitální podoby.

Jak vybavit ateliér

Jak vybavit ateliér

Ateliér – znáte to, velké množství světel, pozadí a různých fidlátek. Výsledkem potom bývají fotografie, které jen tak ve venkovních podmínkách nepořídíte. Přemýšleli jste někdy o tom, jaké to je v ateliéru fotit, nebo jej dokonce vlastnit a jaké jsou možnosti vybavení? Pojďme se na ty základní podívat.

Tipy na fotografování podzimních portrétů

Tipy na fotografování podzimních portrétů

Podzim bývá obdobím deště, plískanic a větru. Když se ale vydaří počasí, může se i takový městský park stát pro fotografa rájem na Zemi. Zkoušeli jste už nafotit portréty mezi barevně vybarvenými stromy? V tomto článku se dozvíte jak na to a na co si dát pozor.