Úprava fotek pro e-shop – odstranění rušivých prvků pomocí retuše

Úprava fotek pro e-shop – odstranění rušivých prvků pomocí retuše
Každý, kdo pracuje s produktovými fotografiemi, intuitivně chce, aby vyobrazené produkty co nejlépe vynikly a záběr působil čistě a upraveně. Není-li tomu tak, zákazník může nabýt dojmu, že s nabízeným produktem není něco v pořádku. Fotka tak může odradit od nákupu.

Článek je starý více než 5 let. Informace v něm mohou být zastaralé.

Pracujeme na jeho aktualizaci. Zatím si můžete přečíst nějaké novější.

Ne, chci pokračovat ve čtení článku

Zůstaňte v obraze, každý týden posíláme novinky ze světa fotografie

Přihlašte se k odběru toho nejlepšího z Milujemefotografii.cz

Email má špatný formát.

Potvrzením odběru dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů pro zasílání novinek. Více se dozvíte v zásadách ochrany osobních údajů.

AutorRedakce

Milujeme fotografii a tvoříme pro vás Zoner Photo Studio. Přinášíme vám články nejen o něm, ale také o dalších oblastech fotografie.

Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *