Všechny články podle času

Zoner Photo Studiem X krok za krokem. Díl 1 Jak na import fotografií Organizace fotek 6

Zoner Photo Studiem X krok za krokem. Díl 1: Jak na import fotografií

19. února 2019

Připravili jsme pro vás pravidelný seriál plný tipů pro lepší práci v Zoner Photo Studiu X. Naučíte se vše od importu a zálohování, přes organizaci, až po složitější úpravy nebo přípravu fotek pro sdílení a tisk. Zkrátka vše, co potřebujete k tomu, abyste v Zoneru pracovali jako profesionálové. V prvním díle seriálu o správném workflow začneme tím, jak se do samotného programu přihlásíte, kde najdete své fotky a jak je můžete procházet nebo vybírat.

Nebojte se RGB křivek. 4 praktické ukázky, jak s nimi pracovat Pokročilé úpravy 8

Nebojte se RGB křivek. 4 praktické ukázky, jak s nimi pracovat

07. února 2019

Vyladěné barvy, působivá atmosféra a osobitý styl úpravy fotek. RGB křivky jsou mocným nástrojem pro úpravu barevnosti a celkové nálady vašich snímků. I když to tak na první pohled nemusí vypadat, práce s nimi je snadná a výsledky stojí za to. Naučíme vás s křivkami pracovat a na příkladech vám ukážeme, jak s jejich pomocí naplníte své fotografické záměry.

nebe vrstvy efekty ztmavit editace foto editor Fotografické taháky 2

[Infografika] Jak vyměnit nebe na fotografii

30. ledna 2019

V situaci, kdy jste na místě, které chcete mít nádherně zdokumentované, ale počasí vám nepřeje, se nabízí možnost výměny oblohy při postprodukci. Je to kreativní technika, při které využijete práci s vrstvami. Potřebovat budete vaši původní fotografii a fotografii se zajímavější oblohou, ideálně obě focené na stejné ohnisko. A co dál?  Infografiku si můžete také stáhnout v…