Exkluzivní videotip Bryana Petersona III – Jen to důležité

Bryan Peterson  si získal srdce mnoha studentů fotografie po celém světě. Dnes se s námi potřetí prostřednictvím krátkého videa podělí o své fotografické znalosti. Tentokrát je tématem kompozice. Určeno exkluzivně pro Milujemefotografii.cz.

Dnešní video není až tak tipem, jako spíše obecnou kompoziční radou. Podívejme se, jak nám Bryan poradí dnes:

Takže nezapomeňte komponovat už v hledáčku, jít blíž a snažit se zaplnit celý záběr!

Toto je jen pidi ukázka toho, co všechno se můžete od Bryana naučit. Ať už se rozhodnete pro některou z jeho knih nebo pro jeho online fotoškolu PPSOP.cz (oficiální nezapamatovatelný název je Online škola perfektní fotografie Bryana Petersona), s Bryanem nemůžete udělat chybu. Jeho přístup a výuka jsou prostě skvělé, vysvětluje věci tak, že je pochopíte, nemate technickými podrobnostmi ale hlavně: donutí vás fotit.
Hlavně proto jsem jeho fotoškolu doporučil například v tomto článku.

Protože jsem celý kurz absolvoval, mohu ho také s klidným srdcem doporučit každému, kdo by se chtěl ve fotografování zlepšit. Online fotoškola se mi na začátku nepozdávala, přeci jen to nejsou malé peníze za lekce přes internet. Přístup lektorů a hlavně reálné výsledky ze mě však udělali podporovatele.

Proto rád na tomto blogu zpropaguji i akci – PPSOP.cz slaví jeden rok fungování v České republice a nabízí tak slevu ve výši 15 % na VŠECHNY kurzy.

Tak neváhejte, přihlašte se, budeme spolužáci!

Poslední aktualizace 24. dubna 2013

38 0

Autor: Jiří Vicherek

Jirka měl v minulosti v ZONERu na starosti public relations a k fotografování se dostal až díky nadšení svých kolegů. Ve své práci strávil značnou část týdne čtením o fotografii. Rád objevuje a zkouší nové věci nejen ve fotografování. Je také jedním z organizátorů akce PechaKucha Night Ostrava.